ثبت‌احوال کرمانشاه در روز انتخابات تا پایان اخذ رای فعال است

معاون اسناد هویتی اداره‌کل ثبت‌احوال استان کرمانشاه گفت: اداره‌کل ثبت‌احوال استان کرمانشاه آمادگی کامل برای ارایه خدمات به شهروندان در روز انتخابات را دارد.
کد خبر: ۴۲۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسین نظری، اظهار داشت: برای شرکت در انتخابات روز جمعه، 29 اردیبهشت‌ماه ارایه کارت ملی الزامی نیست و تنها داشتن شماره‌ کد ملی کافی است.

معاون اسناد هویتی اداره‌کل ثبت‌احوال استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم می‌توانند برای رفع مشکلات هویتی خود با مراجعه به اداره‌ها و دفاتر پیشخوان از این خدمات بهره‌مند شوند، گفت: افرادی که به هر دلیلی شناسنامه(مستعمل،کهنه، عکس‌دار نشده) یا کارت‌ملی ندارند می‌توانند از امروز با مراجعه به ثبت‌احوال و یا دفاتر پیش‌خوان دولت طرف قرارداد با درخواست طی مدت دو روز شناسنامه و کارت ملی خود را دریافت کنند.

نظری از فعال بودن اداره‌های ثبت‌احوال، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پستی در روز انتخابات از ساعات اداری و تا پایان ساعات رای‌گیری خبر داد و افزود: اداره‌های ثبت‌احوال و دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد از صبح روز پنجشنبه، 28 اردیبهشت‌ماه تا ساعت 18، آماده ارایه خدمات به شهروندان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار